Všimli jste si taky, že ten člověk neodpověděl snad na jedinou otázku, na kterou se ho ptali? Odpovídal na něco zcela jiného, a/nebo tam cpal PR. Proč dělat rozhovor do časopisu, když nejste připraveni odpovědět na to, na co se vás ptají?
Odpovědět0 0
Mám dost výrobku Samsung a jsem s nimi víceméně spokojený (vždy je co vylepšit, ale když tento člověk na každou otázku odpoví není to pravda, jsme nejlepší tak to mě hodně zklamal. Bohužel jsem už něco s českým zastoupením Samsungu něco řešil a odpovědi byly dost podobné. Výrobky dobré, ale další podpora už není skoro žádná.
Odpovědět0 0
tomas85
|
3.4.201011:05
Su to klasicke PR reci.Samsung mam rad,ako firmu maju dobre vyrobky a dost spolahlive ale s tychto odpovedy sa clovek nic podstatne a nove nedozvie a je to taka mensia reklama,skoda.
Odpovědět0 0
No tak tím jak tento manažer odpovídal u mě Samsung klesl.
Odpovědět0 0
Souhlas, odpovědi typu "Jsme nejlepší, ať už říká kdokoli cokoli" mě skutečně nenadchly a rozhodně mě nepřesvědčily k zakoupení jejich produktu (což byl asi účel pro pana "manažera", který to vzal jako neplacenou reklamu), spíše naopak.
Odpovědět0 0